Op onze school leren we met ICT; met als gevolg dat we de leerlingen ook leren over ICT. Kinderen leven dagelijks met  digitale technologie en media en beschouwen het als vanzelfsprekend dat zij hier dagelijks mee omringd zijn.
We denken dan niet alleen aan computergebruik, maar ook aan digitaal zoeken, maken, programmeren, repareren en analyseren.
In alle groepen van onze school worden Chromebooks ingezet binnen het onderwijsaanbod , voor de verwerking van leerstof en voor het vergaren van kennis.  Door veelvuldig gebruik alleen worden kinderen niet digitaal vaardig en mediawijs. Op onze school helpen we kinderen digitaal geletterd te maken. We gebruiken hiervoor geen methode, maar laten de onderstaande vier onderdelen geïntegreerd in het aanbod aan bod komen, waarbij vooral in de hogere groepen aandacht is voor de mogelijkheden en gevaren:
- informatievaardigheden;
- Mediawijsheid;
- Praktische ICT-vaardigheden;
- Digitale intelligentie
(logisch benaderen van problemen en die oplossen me computertechnologie)

De komende jaren  (m.i.v. het schooljaar 2022-2023) zal nog meer aandacht worden gegeven aan Digitale geletterdheid.